Przyrzeczenie (Ag)

Przyrzeczenie (Ag) 


... moje jedyne marzenie, moja miłości ...


Jeśli naprawdę chcesz być kochana bez wytchnienia, bez zdrady, bez zwątpienia ... , chcesz celebrować każdą chwilę znajomości, każdą radość i każdą chwile życia, każde święto i każdą piękna i małą rzecz ... zaufaj, zaryzykuj, daj się Kochać, szanować, podziwiać, wspierać, zufaj, że wszystko będzie inne od tego, co Cię raniło i krzywdziło przez całe życie ... 


Nie przysięgam Ci na ślubie, przysięgam Ci teraz, na swoją miłość i moje życie, przed bogiem i ludźmi, że będę się starał z całych sił, aby każdy następny dzień, bym tym, czego pragniesz i czego szukałaś, jako dziewczynka i kobieta.




Przysięgam przed całym światem, że nie opuszczę Cię w zdrowiu i chorobie, w nieszczęściu i szczęściu, będę zawsze tam gdzie Ty i zawsze obok Ciebie, oraz, że będziesz posiadała tyle przestrzeni, aby móc zatęsknić ...


Jesteś moją jedyną miłością, moim życiem, moim dziecięcym, chłopięcy, męskim marzeniem, przeznaczeniem, szczęściem i spełnieniem  


Zaufaj mi ten pierwszy raz, zaufaj mi, na jeden dzień, następnego dnia zaufaj mi na tydzień, następnego tygodnia na mięsiąc, następnego miesiąca na rok ... aż wreszcie uwierzysz w moje uczucia, wierność i bezkresne oddanie Twojej osobie   


Proszę Cię o jeden malutki kredyt zaufania, a ja będę go spłacał całe moje życie, jedna szans, jest nadzieją wspólnej drogi do wieczności 


Chce być godny wysiłku Twojego serca i Twojego zaufania ... 


Te słowa, nie wychodzą z nikczemnej chęci posiadania, lecz z potrzeby mojego serca, duszy i umysłu, niech te słowa, będą początkiem czynu, którym jest moje oddanie i dozgonna całkowita wierność 




Wypowiadam te słowa w obecności ludzi i Boga, aby On i wszyscy zgromadzeni, byli świadkiem mojego oddania i moje miłości do Ciebie ...


Zakochany bez pamięci w najpiękniejszej i jedynej kobiecie z jaką chce spędzić resztę moich dni i nocy


Twój


W


P.s Biorę was wszystkich, czytających to przyrzeczenie za świadków moich słów