Paradoks, czyli przemilczana kwestia stadnego buntu

Paradoks, czyli przemilczana kwestia stadnego buntu 


Czym, różni się człowiek, od innych żywych istot ... ? 


Człowiek, to jedyne zwierze hodowlane, zdolne do buntu społecznego i tu rodzi się paradoks, ponieważ bunt społeczny - nie istnieje i nigdy, nie istniał ..., ponieważ bunt społeczny, został stworzony i wykreowany, na potrzeby hodujących ludzi - elit ...


https://dydymuscytaty.wordpress.com/2016/05/28/nowy-porzadek-swiata-cywilizacja-strachu/


Mówimy o konstrukcie teoretycznym, eksperymencie socjotechnicznym, eksperymencie psychologicznym, ożywionym i wpojonym człowiekowi, w lustrzany schemat, jego zachowań kulturowych i społecznych ...


Gdzie w szaleństwie, kreacji tradycji hierarchicznej, podziała się ludzka tożsamość - wolnego indywidualisty ... ?!


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2017/08/21/moja-i-twoja-tozsamosc/


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/2018/03/06/tozsamosc-biofotony-i-pole-leptonowe/


Po pierwsze : wolny i równy innym jednostkom - człowiek, decyduje i występuje, tylko w swoim imieniu ...


Ja, jako ja, nie jako Polak, pracownik, uczeń, członek ... , nie mam interesu, w tworzeniu konfliktu, nie mam interesu, w niszczeniu czyichś domów, zbiorów, nie mam potrzeby piętnowania innych, prawych osób, ja, jako ja, nie mam interesu w tworzeniu religii, państwa, farmacji, zakładów przemysłowych, ja, jako ja, nie ma interesu, w narzucaniu komuś wyboru, nie ma ochoty, kreować hierarchii, nie mam ochoty, kreować wojny, nie mam ochoty, kreować tezy i antytezy, bo nie mam ochoty, kreować ideologi trzeciej siły, nie mam zamiaru, ja, jako wolna jednostka, kreować wojny płci, podziałów społecznych, nie mam ochoty, kreować ekonomii, opartej na spekulacji i nie mam ochoty, wykorzystywać innych, dla swoich prywatnych celów ...


https://wojciechdydymusdydymski.wordpress.com/tag/trzecia-sila/




Zajmi się człowieku sobą, twórz własną filozofię - mądrość życia w samotności lub wśród rodzinie i przestań wierzyć w czynnik społeczny, jako podstawę rozwoju, ponieważ kult - ura, tworząca cywilizacje, tworzy zasady, na mocy których elita - sitwa - rządzi tobą, poprzez niemą, bierną, akceptację jej działań kontrolnych - nad stadem ... 


Ponieważ, zawsze, za aspektem nielegalnej władzy, idzie stach o utratę kontroli, nad okradanym stadem ...


Po drugie, równym innym człowiek, nie działa, jako bez imienna masa, chmara, armia ... anonimowych jełopów, chowająca się za ideologicznymi plecami - haseł innych ludzi, czerpiących z tego wymierny zysk ... 


Po trzecie, aspekt stadny, został narzucony człowiekowi, przez teorie i nauki społeczne (takie, jak teoria Darwina), tworzące nakaz hodowlany ...  


Nakaz hodowlany i ideologia płci, stworzyła matriarchat, patriarchat, a tym samym religie, ideologie linii rodowej, linii krwi ... , a tym samym ideologie państwa ... 


Obłęd, goni obłęd ...


http://ligaswiata.blogspot.com/2018/05/creatrix-bog-czyli-vagina.html


Zrozum


Istnieje, tylko bunt osobowy, do którego, w szczególnych przypadkach, mogą się przyłączyć inne nakłonione do tego jednostki, za sprawą wspólnego interesu lub manipulacji, budującej bunt egocentryczny, kolejnych jednostek, włączanych, wtłoczonych w tryb ideologi - tezy lub antytezy - danego przedsięwzięcia ...


Prywatne pragnienie, prywatna obsesja ... staje się społecznym dogmatem, na, którym można zbudować ideologie władzy, kontroli, religii, kultu, płci, rasy, języka ... państwowości ... niepodległości, określonego ... wyboru ...


Wybitnie, cwane, leniwe, zdegenerowane jednostki, zdały sobie sprawę, że moc magiczna, bierze swój początek w manipulacji psychologicznej, nakierowującej inne jednostki, do podobnego, lustrzanego sposobu myślenia emocjonalnego ..., pociągającego za sobą w pierwszej kolejności - słabe jednostki, nie mogące poradzić sobie same w życiu oraz jednostki skrzywione, które za możliwość legalnego krzywdzenia innych, będą służyły, umożliwiającym im to - osobom ... 


https://ligaswiata.blogspot.com/2018/03/poczatek-kontroli-spoecznej-czyli.html


Reszta stada, została zmuszona siłą, nakazem lub fetyszem, stanowiącym realne wynagrodzenie materialne, społeczne, czy tytularne ... do służby, dla następujących po sobie ideologii hierarchicznych ...


Dzięki temu, rodzą nam się trzy filary cywilizacyjne, stworzone z ideologów, najemników i mas społecznych lub wyznawców, czyli niewolników ... 


Jedynym kapitałem - sitwy władzy, magii, siły i mocy seksualnej, jest inny człowiek, wierzący w angażującą go emocjonalnie - ideologie, która jest napędzana ideą wiary, w dany projekt, będący żywym przykładem piramidy fetyszu mamona, wyzysku, nacisku i manipulacji ... 


Człowiek, któremu wpojono zwierzęce ideały, oparte na prawie natury, reaguje emocjonalnie, agresywnie, strachliwie, buntowniczo, stadnie, przez lustrzane odbicie poglądowe, kulturowe, wspomagane prawdziwym lub sztucznym czynnikiem chemicznym - feromony ... 


Emocje, wykorzystane w konkretnym celu, są narkotykiem, którego nadmiar, powoduje choroby psychiczne, wykorzystywane do ludobójstwa, gwałtu, rytuałów, mordów, rabunków, czy samobójstw teoretycznych  ... 


Jeśli, to zrozumiesz, już nigdy, nie przystąpisz, do żadnej formy hierarchicznej ... , będącej zbrodniczą ideologią, dla indywidualizmu, równości, wolności, samostanowienia i samoograniczenia ...


Dydymus

Alademia Filozoficzna Dydymusa

https://pomagam.pl/dydymus 

Liga Świata

Samostanowienie i Samoograniczenie

https://pomagam.pl/afd

https://trueshopl.wordpress.com